25min!

Ja nu närmar det sig med språngsteg! Jag funderade t.om på att ta slips men det skippar jag (insåg att jag inte vet hur man gör en slipsknut och jag har inte tid att googla)

Men, jag tar t.om finskorna så jag är rejält stylad :) Tur man är av manligt kön för de flesta av oss använder inte smink = tidsbesparande.
Klockan är 17:05 då jag skriver det här och det börjar bli dags att kila sig in åt stan så jag är i god tid på plats. Hoppas verkligen min vän kommer vara det också. Håller tummarna! :)

Det ska btw bli både tårta och något annat gott jag inte kan skriva här, utifall vännen har tid att läsa min blogg just nu ;)

Bästa vännen, here I go! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0