3 blogginlägg om dagen, gör inte ett skit för magen!

Sitter och halvsover nu, maten har lagt sig till rätta i magen (åt på restaurang på stan idag) och jag börjar känna hur pass trött jag verkligen är.
Jag skulle gääääärna vilja hänga på eBay och fönstershoppa och kanske även beställa något mera, men helt enkelt är jag för tröööööött.

Tydligen så tycker i princip alla av motsatt kön att jag borde spara ut mitt hår några cm igen och inte ha det 1-2mm. Jag tycker det känns bekvämast med kort hår men ska försöka spara ut en del inför resan för det är ju klart lättare klippa ner än göra längre om man vill ändra.


En annan resa, Grekland 2007 (Nifida på Lesvos)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0