3 inlägg om dagen

Det ska jag försöka snitta fram till månadsskiftet ungefär. Ska även ta och göra mig en helt ny blogg som ska få vara synlig på sökmotorer (vilket den här inte är).
Just nu känns det som det blir en fotoblogg med mitt unika perspektiv och min ändlösa fantasi.
Har även fått höra att jag borde göra videos på youtube där jag helt enkelt låter folk få smaka på min speciella humor, som har fått människor att skratta så de kräkts och även bara för någon vecka sen - kissa ner sig!

I åratal har människor sagt att jag borde syssla med standup, men youtube kanske blir ett steg på vägen om även andra okända faller för min humor lika hårt som de irl :)



Nu snurrar allt så ska lägga mig ner på golvet så jag inte tuppar av, och bara drömma mig iväg. Kommer kanske tillbaka lite senare om jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0