Angry Grandpa

Tänkte jag skulle skriva lite om min "kändispappa" på Facebook.
Herr Charles Green som bor i South Charleston i USA.

Jag började som en fan till hans youtube videos, sen så ringde han mig på min hemtelefon några gånger och vi pratade en massa.
Efter det har vi videochattat på Skype flera gånger, och jag har kunnat be honom om råd och han har gett mig dem helt ocensurerat och hjälpt mig trots det långa avståndet irl.

Då jag varit nere har jag skrivit och bett honom om råd, och han har gett mig svar som verkligen varit bra.
Han gillar ärlighet och han säger det han tycker, och trots jag är en av ca 94,000 prenumeranter på youtube så har han valt mig som "son" på Facebook, och det är faktiskt en ära, just för det är under 5 pers som han har satt som det där, inkl hans egen son irl Michael Green.

Han har bett mig om råd ang datorer och program, han har även frågat mig om jag kunnat hjälpa andra fans då de inte lyckats lägga in Skype osv då de velat chatta med honom.
Jag har hjälpt honom då jag kunnat för han ger så mycket tillbaka.

Man SKA vara villig att GE lika mycket som man FÅR. Vänskap är inte en enkelriktad väg.


Min "Kändis-Pappa" :)

Trots han har sina utbrott på video så bryr han sig om sina fans, och jag behandlar honom som vilken annan människa som helst och inte som en kändis.
Han vet att jag inte är ute efter att utnyttja hans kändisskap för att framhäva mig själv och det är nog därför han bryr sig om mig.
Jag hade brytt mig om honom och varit hans vän även om han tappade allt kändisskap.
Han är god människa trots han har sina destruktiva utbrott (kolla bara vad han gjorde med sitt kök för någon tagit hans godis....tror han)
Youtube:  Angry Grandpa Destroys Kitchen

Det här är ett kort utdrag av ett meddelande han skrev till mig i ett pm på Facebook.

"I know you Micheal and you are a desent person who cares about ppl, never give up on yourself and be all you can be.gp"

(Svensk översättning: Jag känner dig Michael och du är en hygglig person som bryr dig om andra människor, ge aldrig upp och sträva efter att bli så bra du kan bli. morfar)

Det var när jag blivit dåligt behandlad han skrev så till mig för att visa att han bryr sig om mig och att jag förtjänar bättre än så.
Det finns mera jag kunnat visa vad han skrivit till mig, men det får jag kanske spara till en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0