Beställd!!

NU har jag beställt min Samsung Galaxy S2!

Jag fick äntligen loss tummen ur röven och besökte elgigantens hemsida, det blev en svart modell för mig för den vita fanns inte i lager vilket gjorde det lätt att välja ;)
De hade även sänkt priset med 200kr från 4199 till 3990, så jag valde expressfrakt för 49kr då jag ändå fick det billigare än tänkt (1-2 dagar) :D

Funderar även på att köpa till ett minneskort för att få ännu mer utrymme att kunna leka med, men det kan jag lika gärna göra under resan om jag tycker det behövs.
Iaf 32gb går den bygga ut med (vissa källor säger att t.om 64gb funkar) vilket totalt blir 48gb (80gb) och det är sjukt mycket plats!


Att köpa eller inte köpa minneskort, det är frågan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0