Dags

Jo nu är det dags för stora förändringar och jag ska börja bli mera egoistisk och även se till att behandla ANDRA som de behandlar mig.
Istället för som det är nu - att jag SJÄLV behandlar andra som JAG vill bli behandlad.
Människor är idioter, så säg adjö till den Michael ni känner och hälsa mitt nya mer förbannade/ego jag välkommet.

Tar man mig förgivet så förvänta er inte att jag kommer finnas när ni behöver mig, för min gräns är satt, och jag HATAR HELHJÄRTAT då folk tar förgivet att man kan behandla mig hursomhelst och jag alltid ska finnas kvar eller hjälpa till ändå/göra saker för er.
Jag tycker alla, nä det passar inte... jag KRÄVER att de som har tillgång till min blogg och känner mig ska tänka på det, och inse att det inte är okej alls för jag är värd så MYCKET MERA!

/Michael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0