Drömfångare

Så har jag bänkat mig vid datorn för kvällen, och vad gör man då?
Jo tydligen så sätter man sig vid eBay och kollar drömfångarhalsband åt bästaste bästvännen, som även råkar vara kräsnaste kräsvännen xD

Men jag har nog hittat några hyfsade alternativ iaf jag väntar den ska säga "Nej" till ;D
Chansen är hyfsat stor att den redan sett de jag tittar på, men jag gör iaf ett försök för man ska ju försöka vara snäll med de man håller nära och kära. Och sen är jag nog rätt klar med allt jag behöver skaffa inför resan och ha med mig så då kan jag använda tid till vännens grejer och SJÄLVKLART till att kolla resmålen mera :D

Jag har hittat toppenfina stränder jag inte sett förr och även fler saker både jag och vännen nog vill besöka.
Så för tillfället är det vad jag sysslar med, medans jag väntar på vännen som kommer in nån gång senare.


Efter ca 1v i Grekland var jag sådär röd, undrar hur det blir under
den här resans gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0