Friiidaaaay, its Friiiiidaaaay

Blev så jäkla sent inatt att jag inte kunde ta mig upp just innan kl 10 som tänkt, det blev istället 12:30 så jag fick iaf 5 timmars sömn. Jävla eBay m.m som ställer till det (kan inte sluta titta...).
Mycket ska planeras på kort tid nu och prioriteringarna MÅSTE justeras beroende på det, för man kan inte hålla på att flammsa med annat oavsett vad det än är.
Jag drar mig tillfälligt ifrån gymmande för att kunna få mera planeringstid, och på så sätt kunna vara så gott som helt förbered. Det är en stor uppoffring för mig och det vet alla som känner mig irl också.

Så ursäkta om jag inte är lika social med andra irl just nu, för det här är något jag bara kan planera med en enda person, och då krävs det att jag spenderar mycket tid med den och ALLT ANNAT får och måste vänta.
Ska prata mera med vännen om det i helgen, för vi kan inte sitta och göra allt annat än det vi måste göra.
Prioriteringarna MÅSTE omarbetas för annars blir jag rent förbannad, INGET får komma ivägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0