Friterad Bläckfisk!

Jo ni läser rätt!

Idag så åt jag middag på stan med vänner och jag tänkte jag skulle ta och testa något nytt... så jag tog det mest obskyra jag hittade på menyn - FRITERAD BLÄCKFISK med ris och currysås.
Det gick att äta, men jag hade nog inte valt det igen om jag kunnat ändra på vad jag skulle ha ätit.
Efter jag kom hem så blev magen skogstokig och jag fick skynda mig på toa, kanske bläckfisken som ville ta sig ut igen?

Imorgon fyller jag år, lite trist nog så har jag ingen att vara med då, men så kan det vara ibland och jag överlever. För jag blir ju firad på Lördag (ja jag vet, jag skriver mycket om det!) av bästa vännen och ståltjejen! :D
Kvällen kommer nog bestå av att kolla igenom min packningslista och även se var jag bäst kan placera saker och ting i bagaget och handbagaget.
Det står att man kan ha en handväska med sig utan extra problem, så kanske jag borde fixa mig en sån av morsan för att ha mediciner osv i för att spara plats? xD

I övrigt kan jag säga att jag har fixat mig fri mobilsurf på Telia idag och att jag ska utnyttja det så fort mobilens reservbatteri är laddat :)


Nä bläckfisk ska jag inte äta här igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0