Har saker

Jag har saker jag kunnat berätta, men vissa saker är bättre hålla för sig själv än ropa ut över internet.
Vad jag kan berätta däremot är att jag fått mitt mobilskal, minneskort,lins,fjärrkontroll till kameran,extra batteri och pekpennor till mobilen. Så nu är allt som saknas ett batteri till mobilen och själva mobilen i sig.
Sen är jag ganska så redo att resa! :D

Har det mesta från min checklista jag har i huvudet, men ska också skriva ner på papper så att jag har svårare missa något. Det känns nästan som min resväska kommer vara lite väl tom, men får väl fylla ut utrymmet med handdukar och kläder.
Det blir nog att ta hem mer grejer än jag tagit med mig för jag ska shoppa rejält mycket!

Funderar på skippa att fixa fri mobilsurf innan vi åker iväg för det kommer inte funka där borta, men det kommer förstås funka häromkring iaf.
Det går istället använda gratis Wi-Fi på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0