Huvudvärk

Drabbades plötsligt av huvudvärk av jobbigare slag

Det är lite som det är någon inne i huvudet som försöker sparka sig ut genom pannan. Men jag tog ett par alvedon så det kanske tystar vad det än är som gör att det är så.
Gissningsvis är det stressrelaterat för jag brukar aldrig ha huvudvärk men jag har fått det ibland på senare tid.
Nu är det iaf inte alls lika illa som sist och det känns då bra.

Min dygnsrytm har börjat stabilisera sig åt rätt håll, och fast det varken blev idag eller igår vi for på stan så ska det bli av imorgon, då får vi mer fixat och man får mindre att tänka på som kan orsaka stress eller huvudvärk för den delen :)
Ska nog lägga mig om inte så vidare länge alls så jag även kan somna tidigt på Fredagen. Ser så sjukt mycket fram emot Lördagen och håller tummarna att de andra också gör det, och inte är uppe hela natten för krafterna kommer behövas :D

Det funkar inte att vara uppe halva natten och sova halva dagen längre, speciellt inte inför både mitt firande och resan. Och sen då jag kommit tillbaka från resan då ska jag

  • Fixa körkortet
  • Fixa jobb (alternativt öppna butik i stan)
  • Fara ut på klart fler roadtrips/fotorundor med vänner
  • Ta gitarrlektioner
  • Börja om att gymma

Det är bara början.... världen ska få lära känna MICHAEL och allt som är så härligt med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0