"Idag mår jag lite bättre"

Som rubriken avslöjar så ska man tydligen säga till sig själv varje dag "idag mår jag lite bättre" och på så sätt bygga upp sig själv och sina försvar.
Jag är villig att göra ett försök med det för det vet jag att jag är värd.
Man kan också se det så att jag ska försöka öva upp att visa det som finns på insidan även på utsidan också.

Grejen är dock det här, p.ga hur pass annorlunda jag uttrycker mig i dels tal och kroppsspråk och sätt från en "medelsvensson", så kan det misstas för att jag har dålig självkänsla och dåligt självförtroende då jag försökt ställa upp för alla och kunnat gå med på det mesta då jag försökt behandla andra som jag själv velat bli behandlad.

Har diskuterat saken med min psykolog och precis som jag själv vetat så har jag inte dåligt av något av dem! Så, ni som tror det kan ta och komma över det, för jag har blivit analyserad av en YRKESMÄNNISKA som håller med mig.

Jag vet VAD JAG KAN, jag vet att JAG ÄR JÄVLIGT VÄRDEFULL och FÖRTJÄNAR ALL LYCKA OCH BLI BEHANDLAD BRA, och jag vet att jag inte är som er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0