If you wanna get down bring a friend come around

Komplett.se la just upp det här på sin Facebook sida "Är du duktig på att fotografera? Vi drar nu igång en fototävling där du skall ta din bästa vårbild och skicka in. Det bästa bidraget vinner en Canon Digital IXUS 240 HS med Wi-Fi. Klicka dig in under "Tävlingar" på för Facebooksida för att delta. Vi vill ha ditt bidrag senast 15:e maj."

Jag ska försöka ta några bra bilder med min systemkamera och se om jag inte vinner :)
Någon som nappar på att hjälpa mig redda i photoshop eller liknande? ;)
Det hade varit på tiden att uppdatera mitt utbud av digitalkamera igen, då det är så mycket lättare bära med sig än en stor kameraväska/rygga.

Dagens äventyr bestod av att jag kom försent till vårdcentralen och har nog aldrig cyklat så fort i mitt liv in till stan.
Men jag fick iaf träffa läkaren och han tyckte jag såg väldigt blek ut. De kunde kolla mitt blodvärde på någon minut och jag hade HÖGRE (dvs bättre) än jag haft på flera år, så det är alltså INTE det som spökar i min kropp.
De tog istället prover på lever,njurar,förbränningen och en drös till så det blev 4-6st rör med blod jag får veta resultatet om imorgon på förmiddagen.

Men.... det här gör ju att jag blir mer orolig för jag var så övertygad att det handlade om mitt blodvärde som jag trodde var i botten.

Jag drog iaf in på apoteket sen och fixade mig grejer jag behövde och tog kort med mobilen på en RIKTIGT skum skylt som fanns där, vilket jag sen MMS:ade till en vän (som fastnat med tummen i arslet och därför är så seg på svara :P)
"Passa på! Mens halva priset" WTF liksom? xD




Oh shit, jag har listat ut vad det handlar om nu med min yrsel :S
Alla symptom stämmer in till 100% också.
Ja det går nog över med tiden, enligt vad jag läst mig till iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0