Kladdis-kakis!

Wohoo! Idag blev det en jakt på saker inför resan på stan.
Jag fick iaf tag på en sak som resesällskapet behövde, så jag får se det som en lyckad utflykt :)
Imorgon ska vi bägge på stan och då ska vi skaffa en del av de sista grejerna vi kan skaffa här i stan och sen fixa inför resan under dagen och kanske en del av kvällen.

Det blir nog riktigt najs då vi är klara med det.
Sen blir det kanske återställa ett av paren av långbyxor jag köpte på H&M men jag ska testa dem igen ikväll och se hur jag ska göra.

Det är inte så tokigt det här med shopping ändå ;)

Jag fyller år på Fredag och jag ska bli firad med bowling, middag och melodifestival på Lördagen.
Så på Fredag ska jag se till att inte vara uppe så sent för jag vill inte vara trött då jag ska bli firad, det är inte rättvist mot de andra eller mig själv för den delen om man dyker upp trött för man inte lagt sig i tid. Hoppas de andra visar samma respekt :)

En STOR fördel är ju om man har fixat bättre dygnsrytm då man ska ut och resa, så det ska inte bli några riktigt sena nätter tills vi far iväg för det hade ställt till det, och jag vill verkligen inte bli dåligt resesällskap p.ga kass sovrytm (dvs grinig,trött och inget är bra).

Nu är det två pers som hört av sig om att vilja vara sociala med mig och ha övernattning, men grejen är det att det aldrig går lägga sig i god tid om man har övernattning, för då sitter man antingen uppe sent och pratar, ser film eller är vid datorn = inte bra idé när man ska fixa sin dygnsrytm!

En drös timmar på dagen/kvällen hade ju funkat okej om något, men sova över.. och speciellt på Fredagen då den viktiga Lördagen är direkt inpå...NIXPIX! (sorry)

Nä här ska det bli bästa resesällskapet någonsin, så pass bra att folk kommer skriva hyllningar och psalmer om det... eller det kanske blev lite väl extremt överdrivet? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0