Kladdkaka hade smaka!

Det bidde ingen kladdkaka idag, men lika glad för det är jag men gladast är nog..eh räven?

Jag har haft en fin dag med finvännen och jag fick smakråd på mina 4 nya brallor, jag tror jag ändå gillar sånna här tajtare sortens jeansbyxor som jag har på mig just nu för de är som KLART mjukare än jag hade trott.
Jag hade förväntat mig att man skulle bli väldigt stel i jeans ju tajtare de var, men nu så vill jag nästan inte ta av mig dem, för de är ungefär som att ha på sig långkallingar. Det känns avslappnat men också väldigt bekvämt och det ser inte alls tokigt ut!

Det enda jag egentligen kan klaga på är väl att de fastnar vid vaderna när jag ska ta av mig dem, men de som sett mina vader förstår varför. Det är min bästa muskelgrupp.



Min ena vad

I veckan som kommer ska jag iväg och köpa mig ett stativ till min kamera, jag har spanat in ett på Clas Ohlson som inte är så superdyrt som proffsmodellerna, men samtidigt duger gott och väl för mina behov :) Minns jag rätt gick det på 599kr.
Sen blir det raka spåret till Ljusexperten eller vad det nu heter för att införskaffa knappcellsbatterier ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0