KÖRKORT NÄSTA!

Är rätt peppad inför halken på torsdag, genom att det i princip är omöjligt misslyckas så finns det ingen anledning vara nervös, utan bara försöka ha kul :)
Livet blir bara allt bättre, har goda vänner, kommit i bättre form, har minst 2st olika egna företag jag tänkt starta senare i år (en med min närmsta vän som kommer jobba heltid och jag deltid eller extraknäck), jag är allt gladare, mina muskler syns mera och jag kan förnya min garderob för första gången på åratal till MINDRE storlekar. Det som saknas nu är väl egentligen..... ja bil och kamerakunskaper så jag kan ta bra bilder.

Men måste lära mig redigera i Photoshop också, tur jag känner de som kan med sånt och kan lära mig <3 på er.






Någon som gjort det och har en åsikt om hur det känns köra på halkbana?

Kommentarer
Postat av: Linnilinn

åh låter underbart Micke!!

Jag körde för nån månad se och det var SÅÅ HIMLA KUUL:D tyckte det var asnice, men hoppas bara du får nån go att köra med och att det är tillräckligt halt, isåfall är det endast asnice:D Lycka till;):)

Kram!

2012-05-07 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0