Kvällens fundering

Jag kan förstå varför det här med bloggande kan bli beroendeframkallande, ju fler besökare och ju fler kommentarer man får desto mer vill man engagera sig i sin sida.
Visst jag har få unika besökare per dag men det spelar mig ingen större roll för det är så gott som bara de jag känner irl som jag låtit ta del av min sida och vardag.

Det blir nog så att jag ska ta och börja lägga upp bilder jag tagit själv för att få en lite mer personlig touch, men tills jag har en helt ny blogg och bloggdesign så blir det nog lite mer sällsynt med sånt.
Photoshop 5.1 Extended la jag in tidigare idag och jag ska försöka lära mig det med videokurser jag tagit hem. Samma sak gäller systemkameran, har tagit hem guider från youtube m.m.

Är klart lättare lära sig när någon sitter och förklarar med kameran i handen, än att läsa en text i en bok.
Speciellt då jag fick med instruktionsböcker på Franska,Italienska,Tyska och Nederländska och ingen på ens engelska.
Visst jag gick 2 veckor tyska på högstadiet men.... blir nog inte så lätt läsa en instruktionsbok på tyska för det!


Ska det här behövas för att lära sig sin kamera?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0