Lunch på stan och shopping

Idag lunchade jag med bästa vännen, for på shoppingtur med den och sen for jag själv in på Dressman och testade shorts. Måste ha varit något knäppt med dem för på t.om storlek M rymde jag en knuten näve innanför då jag hade dem stängda :S

Sen drog jag in på en annan klädbutik på CK och hittade ett par riktigt fina jeans jag la undan för att köpa imorrn. De är mörkgrå :)
Efter det blev det en snabb tur in på apoteket och där fyndade jag

  • Öronproppar
  • Tandborstar
Och jag skulle även köpa stödstrumpor, men då ska man tydligen mäta sina vader direkt på morgonen för att få reda på vad man ska ha för storlek så det blev inte av nu.
Då jag var påväg hem så kom jag på vad jag egentligen skulle ha gjort på stan idag, farit förbi vägverket och kollat om det fanns tider för uppkörning/teoriprov!
Attans!! Får se till att göra det imorgon och både skriva en lapp om vad jag ska göra och alarmklockan :)

Jag fick iaf en god lunch med trevligt sällskap och det är inte så illa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0