Maxosol

Nu är jag tillbaka till datorn!

Jag har haft fullt upp så jag vet inte alls om min vän varit online på msn eller inte, isf har jag missat den.
Tror den skulle bli minst lika uppjagad som mig ang det här programmet jag hittat + en grej på resan :D
Men får väl snacka med den om det nån gång framöver när vi båda har tid.

På tal om Maxosol så blev jag övertalad att börja använda det nu (din lilla jävel...) innan vi ska iväg, och jag måste säga att..... DET SMAKAR SKIT!!!!
Då tabletten nuddade tungan så kändes det som att slicka på en extremt sur godis som samtidigt frätte.
Hade nog gett en av mina berömda "Vad-in-i-h-vete-är-det-här-för-vidrig-smak"-blickar om den vännen som fick mig att börja var här just då!
Värre än flytande Gin Seng helt klart! *morr* (det var nästan rätt okej smak på det jämfört med Maxosol, och ja - jag är seriös!)

Dagens bästa kommentar måste btw vara den här från en okänd människa
"Angeleyes — 00:11
Måste då få säga att du e himla söt:)"



Maxosol, nu med smak av hundra pissmyror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0