Mysterious girl

Ville så gärna fara ut och fota/grilla idag, men vädergudarna var emot mig så istället kom vintern tillbaka.
Har börjat höra mig för om intresse att fara och grilla antingen nästa helg eller den efter det (men prioriteringen ligger till 100% på att planera det jag skrivit om tidigare, och det går före ALLT, precis som det sig bör).
Intresse finns och jag har iaf två kandidater jag frågade idag och igår, E och M.

Just nu tänker jag mig att man kunnat vara vid älven en bit motströms från Lejonströmsbron, just för att det finns grillstugor där så man kan grilla under tak oavsett väder.
Fick även förslag från Elin S att man kunde steka pommes i ugnen och ta med och värma på där i en folieform, så man slipper äta bara kött utan tillbehör (smart tänkt Elin!:) ).

Jag är väldigt yr nu igen och jag blir i omgångar bedövad/får sockerdricka i läpparna, tungan och armar/ben. Vårdcentralen ska jag till på tisdag. Men hade verkligen velat ha någon god vän som hållt mig sällskap medans jag har såhär. Ska iaf till en vän imorrn så jag får sällskap då ett tag iaf.


Vissa delar av dagen har varit helt okej, medans andra delar känner jag bara såhär för.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0