Ny blogg?

Okej, den här bloggen har inte så mycket spännande att komma med annat än kanske mina egna funderingar.
Så min vän gav mig förslaget för ett tag sen tillbaka att skapa en ny blogg, och börja om på nytt med något nytt och fräscht.

Jag har sen dess funderat på vad den bloggen isf ska heta, och nu börjar jag spåna på vad den ska heta ännu mera och.....ja det är lite dålig tajming för egentligen så ska jag koncentrera mig helt på resan och allt som har med den att göra, fast jag har ju tänkt blogga då jag reser så det är väl indirekt kopplat till resan, eller är det möjligen en ursäkt? *hmm*

Vad jag fastnat för hittils är
  • Kusin Micke
  • MikaelGavriel
  • MiGavriel
Första alternativet är för att jag brukar kommentera under det namnet på en av mina yngsta kusiners blogg (Elin 13år)

Andra alternativet är för det inte finns någon annan MIKAEL Gavriel i hela världen, det finns dock en drös MICHAEL Gavriel. Alla vet inte om det, men jag heter ju egentligen Michael med "CH" och inte Mikael med "k" som jag själv alltid stavat det dock.
Och slutligen det tredje alternativet för det uttalas ME Gavriel, dvs "Jag, Gavriel"

Det jag gillar mest är nog första alternativet, men med min fantasi så finns det INGA GRÄNSER för vad jag kan komma på för bättre alternativ! :D
Det GILLAR jag verkligen med mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0