Nya lilla bloggen?

Näää det kommer jag aldrig bli, och det vill jag inte heller. Min humor är rätt unik och då jag väl börjar göra egna videoklipp och lägga upp dem så blir det i min egen stil, och tycker folk om det så blir jag glad, annars ignorerar jag all icke konstruktiv kritik :)

Jag ska in till stan som sagt imorgon, och vad som står på den högintressanta shoppinglistan är lax från Icas grillbuffé (ja jag vet vännen, ovanligt va? ;) ), klädvårdsrullar, All bran flingor, roll-on med doft av paprika... eller vänta. Det sista är nog mitt eget påhitt.

Berättade just för Raymond på Facebook om vad jag lyckats med för klantigheter (som är roliga i efterhand). Han tycker som många andra att jag borde börja med standup komedi, och om jag t.om är rolig på engelska så måste jag logiskt sett vara ännu roligare på mitt modersmål svenska.

Vad säger ni som känner mig? Är jag rolig eller trist som damm ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0