Pixmania vs Fotokungen

Fick 4st mail från Pixmania idag, en för vardera produkt jag skickade tillbaka.
Såhär ser de ut (exakt likadana förutom produkt som står med)


Det gick fortare skicka TILL dem än få FRÅN dem.

Jag kommer aldrig handla från dem igen för de är inte vidare seriösa enligt min erfarenhet (och många andra på prisjakt).
Ang prisjakt så har de nog fått bra omdömen förr som ligger kvar och håller uppe snittbetyget, eller har folk inte köpt systemkameror helt enkelt.

Jag beställde förresten en kameraryggsäck från Fotokungen, och de har fläckfritt på prisjakt med (sist jag kollade) över 170st omdömen.
Först skickade jag en beställning på ryggan och ett minneskort, men insåg sen att jag inte behövde minneskortet så jag mailade dem (sent på natten) om att jag ville avbeställa det.
Ställde klockan så jag kunde ringa dem direkt då de öppnade, och då hade de redan läst mailet och de var supertrevliga och sa att jag skulle få en återbetalning på summan för minneskortet.

Kameraryggsäcken har jag fått, och även återbetalningen.
Jag kommer ABSOLUT beställa från dem igen, LÄNGE LEVE FOTOKUNGEN!!


(lånade deras logo, hoppas de tar det som gratis reklam och inte copyrightbrott)

//Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0