Planeringen går FRAMÅT!

Wohoo! Det blev en hel del planerat från igår till idag, och det tycker jag känns SÅHÄÄÄÄÄÄR bra! :D
Jag är lite småhög (naturligt) på hur otroligt det som kommer ske framöver kommer vara. Och då pratar jag inte om vårdcentralen för blodet eller halken på Torsdag.

Inte ens den jag ska uppleva allt med kan inse hur jävla mycket det betyder att få komma bort från allt, knäcka sina dåliga sidor och låta de positiva växa och stråla över världen :)



Hur less är man inte på all snö här egentligen?
Alltid då man vaknar och tittar ut så vill man se gräs men ser bara vitt :(
Warzawa ska jag inte till om någon nu gissat på det dock :P
Aah vad jag längtar, känns nästan som livet lett mig till den punkten.
Imorgon ska jag till vårdcentralen, hoppas på att få blooood (är vampyr)
Imorgon ska jag även hänga på stan och kanske försöka shoppa, även på Torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0