Put you in a bamboo cage and make you feel all my rage

Rubriken är från en låt av Brandon "Dico" DiCamillo vid namn "Chinese Freestyle" om ni undrar.
Någon som varit nog uppmärksam på mina senaste inlägg och sett det dolda meddelandet? :)

Nä trodde inte det heller! ;)


Brandon DiCamillo

Ska snart in till stan igen och få se Sandras nya lägenhet, och hälsa på hennes blyga katt Midori.
Efter det så blir det nog att fara hem och börja planera mera, jag ska göra mig en lista över vad jag behöver köpa och ta med, så att så lite som möjligt kan bli bortglömt (alltid är det något man svär över att man glömt ta med då man väl är på plats och behöver det)

En resväska ska jag försöka fixa imorgon, och även en Samsung Galaxy S2 + fri mobilsurf. Hoppas jag inte blir lika beroende som flera vänner är av sina smartphones, fast blir jag det så är jag iaf inte ensam om det! ;)
Undrar även om jag borde skaffa mig ett extra kraftfullt batteri (tredjeparts) från eBay som reserv om det som är i telefonen skulle få slut ström eller gå sönder under resans gång.
Kommer nog använda den att se film på under resans gång, och det slukar ju batteri som alla vet.



Frågan är bara.... ska man ta en svart eller vit?

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag tycker att du ska köpa en svart

2012-05-08 @ 21:15:28
URL: http://jejjeholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0