Regn

Idag regnade det rätt mycket och jag satte mig och bloggade, men av någon anledning så gick det inte publicera och så fort jag tryckte på knappen så försvann ALL TEXT jag skrivit och den gick inte få tillbaka.
Men blogg.se verkar ha löst problemet nu, så jag ska försöka skriva ner igen det från tidigare.

Då det regnade sådär mycket så ville jag nästan gå ut och känna hur vattnet föll ner på mig, men samtidigt så sa den där lite förståndigare och mogna rösten i mitt huvud "Wtf, gör det inte för då kanske du blir sjuk och du ska ut och resa!!"

Barnasinnet säger att man borde ut och hoppa i vattenpölar men det säger förståndet att jag inte borde göra :)

Senare idag ska jag vara med en god vän och äta kladdkaka/bullar och så ska jag även ta med en liten överraskning själv till den, och jag hoppas det ska duga för den kräsnaste jag känner! ;D
Efter jag varit på resan så ska jag presentera den personen för er, vissa känner till den och andra inte.
Det är dags helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0