Rollspel

Jag spelade rollspel under många år med mina närmsta vänner, men genom att folk antingen flyttat, skaffat jobb, andra intressen eller helt enkelt inte har tid har det inte blivit av på åratal.
Saknar den tiden för det var något att göra som kan kunde göra irl och samtidigt vara social. Klart bättre än online spel (även fast det var en del sånt även då)

Under åren har jag fått mig själv en rätt stor samling av rollspel och då speciellt av "Drakar och Demoner version 1 till 4", men även av "Mutant" och "Sagan om ringen".
Jag ska sälja bort dem och flera av dem är riktiga samlarexemplar, dvs oöppnade och fortfarande i sin plastförpackning.


Min samling, böckerna (i plastfickor) är alla under 1cm tjocka , oftast under 5mm
och ändå är stapeln 30-40cm hög.
Det säger en del om mängderna det egentligen är.

Förutom boxar har jag MÄNGDER av böcker som jag också ska sälja ut (60-70st)
För er oinsatta så kan jag säga att de flesta böcker brukar gå på 100-300kr/st
Boxar kan gå på 100-300kr/st, boxarna som är oöppnade/inplastade (Krilloan och Monsterboxen) kan gå för 300-600kr/st.
Dvs, det är en del pengar som ligger i det här och de tar upp en hel garderob.


Mina Drakar och Demoner/Sagan om Ringen boxar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0