Shoppingrunda!

Jag var som sagt på stan och shoppade då med en annan vän, den här gången blev det en resväska och genom att jag blivit tipsad (som jag tror jag skrev om förr) så fick jag 25% på priset så jag sparade in en bit över 400kr :) (Tack än en gång vännen! Du är fan bäst ibland!)

Hade först tänkt köpa mig en rätt kraftigt mörkblå väska men efter lite betänketid och smakråd av vännen så blev det en grå/silver-aktig variant.
Hade jag inte varit så himla trött nu så hade jag tagit kort på den bara för att visa upp för er.
Den har iaf utrymme i sig så det räcker och blir över för mina behov.
Kan hända jag får plats för resesällskapets grejer som inte ryms t.om, tänk sån tur :)

Ska nog ta och göra min säng sällskap om en stund, sov kring 4 timmar inatt om ens det så nu börjar man vara rätt lagom mör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0