Skum dröm

Inatt hade jag verkligen konstiga drömmar, jag vet inte om jag ska beskriva dem som mardrömmar eller inte för det är så svårt avgöra.

Det var iaf så att jag var i fängelse med Will Smith och där så gick vi runt och utforskade stället.
Sen berättade jag för honom allt jag varit med om och då började han storgråta och kramade om mig.

Då jag vaknade så var jag genomsvettig och hjärtat dunkade som en trumvirvel, så jag gick upp och tog lugnande medel jag har hemma, dock så tog jag 4ggr dosen och insåg det först lite för sent.
Effekten av det var påtaglig, jag blev både rejält avslappnad men också mycket illamående och lite orolig.
Men det verkar ha gått bra för jag är ju här än.

På Fredag fyller jag btw år, och iaf på Lördagen ska jag vara social med vänner och då har vi tänkt oss bowla på bowlingkompaniet, och efter det ska jag föreslå att vi ska fara ut och äta middag tillsammans och skapa goda minnen!.
Sen på måndag den 28:e ska jag sen sova hos den jag ska resa med och då ska vi få en massa saker bortgjorda. *gillas!*
Med tanke på allt jag ska ha med mig så hoppas jag inte mina bagage kommer bli fullsmockade.
Fast.....min vän ska ha med sig så ruggigt mycket saker så jag kommer få ta en del av dens grejer i mitt bagage t.om, så på ett eller annat sätt blir det nog fullsmockat! HAHAHAHA! xD


Falmark flygplats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0