Solande

Jag har varit ute och haft det skönt i solen på gräsmattan, samtidigt som jag blekte övre tandraden.
Är lite surt att min vän verkar få så pass mycket större skillnad än mig på blekningen. Hur tusan ska jag hinna ifatt i vithet? ;)

Det blir att försöka få tid att bleka en gång till ikväll så jag kanske hinner få mer resultat :)
Beställde just en grej på Tradera så jag ska kunna ta igen, hoppas jag hinner få det innan Måndag :D
Och jo jag tar nog med tandblekningen på resan för jag kan ju antingen använda det just innan man ska sova, eller tidigt på morron så det inte blir så att jag inte går att prata med för jag har det där i munnen.

I övrigt så ska jag nog kanske vara vid datorn ikväll och chatta med vännen, jämföra våra reselistor(vad vi ska ha med oss) m.m.
Imorgon kanske vi ska ses och testa GoPro och det är något jag är ruggigt sugen på göra, fatta vad jag är nöjd att vi valde dela på kostnaden så ingen behöver betala en större summa!
Den kommer föreviga våra minnen tillsammans med våra andra kamerors bilder och videos. Den här resan är stor! Ja STÖRRE ÄN STOR och BÄTTRE ÄN BÄST! Jag är nästan avis på mig själv för det :D HAHAHAHAHA! ;D

Någon som har något bra förslag på vad man borde ha med sig på en långresa? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0