Staaan!

Ja jag hade tänkt dra till stan som sagt, men det blev ungefär såhär istället hittils.
Rakade mig så jag är len som en rakad babianröv, gick sen förbi vardagsrummet och såg systemkameran och fick lust montera ihop den.
Så satte in minnet, batteriet och satte fast objektivet (objektivet var klurigast, läste aldrig några instruktioner), bytte sen displayspråk till svenska (ska nog göra engelska igen). Röjde sen upp i bokhyllan i en skåp för att kunna förvara den där.

Så efter det tänkte jag dra men.... ja då blev det såhär istället "Oj, där är ju tandblekningen jag har köpt, jädrar vad gula mina tänder är enligt den där skalan, äh jag bleker tänderna!".
Jag har alltså hamnat vid datorn nu med en bettskena full med blekmedel, så jag kan inte direkt prata utan att låta som jag har extremt underbett. Det smakade iaf rätt okej för det är en slags mintsmak.
Det står att man ska ha det här i munnen i 1-3 timmar och jag siktar nog på att ha 2 timmar såhär första gången jag använder det.


Jag tycker mina tänder är kring 1-1,5 på den där skalan

Men jo, jag ska faktiskt dra på stan fast jag har det här i käften.
Det syns ju inte utifrån och man kan ju alltid nicka eller skaka på huvudet om en kassör frågar en något :)
Kring 17:35 blir jag fri från bettskenan, så tills dess är jag inte vidare social i telefonen ;)

Kommentarer
Postat av: madde

nu kan du få användning av din mongo-röst du gjorde hos mig, som du är proffs på! måste ju låta ännu bättre nu med tandblekningen. :)

2012-05-09 @ 16:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0