Stan

Jag ska börja bege mig in till stan om en halvtimme

Vad jag ska göra är bland annat återställa ett par av byxorna till H&M för att jag inte är helt nöjd med dem, det finns säkert några byxor som passar mig bättre än dem, även fast jag inte har tid kolla det innan resan.
Efter det är gjort så ska jag på jakt efter fler magiska skatter vi ska ha med oss på våran färd :)

Två dagar, ja TVÅ DAGAR kvar tills jag ska firas och det känns helt toppen, ser för första gången på flera år fram emot att bli firad.
Det blir att slänga i sig allt jag kan i medicinväg för att kunna somna i bra tid på Fredagen.

Vägrar vara trött som sagt då jag ska firas, och det ska INTE bli att sova hela dagen heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0