Tandblekning del två (och tre)

Så mitt första försök med tandblekning blev inte sådär jättelyckat, jag blekte nedre tandraden men skillnaden blev väldigt liten om någon alls. Så nu har jag gjort på ett annat sätt med övre tandraden.
Jag har följt alla instruktioner men jag har smetat klart mer bleknings-klet på tänderna, och sen även inne i själva bettskenan, och jag tycker redan att man kan se skillnad mot spetsarna av tänderna.
Men det kan vara inbillning. Jo och sen är det KLART lättare ha i överdelen för då kan man svälja som normalt och så rinner inte saliv in i tandskenan som det gjorde på nederdelen.


Jag har ingen före bild annat än på mobilen (total skräpkvalla, gammal mobil) men är en efterbild
så man kan se skillnaden. Hade inte blekt underkäken igen på den där bilden däremot.


Har inte publicerat det här inlägget än men passade på att bleka även under tandraden nu, så jag ska ta och plocka ut skenan om en kort stund. Jag har insett att jag inte format den övre bettskenan rätt, hade nog inte nog varmt vatten. Men man lär sig hela tiden och snart är jag expert! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0