Tandblekning

Så jag tog mig iväg till stan ändå, med bett/tandskenan i munnen (något min vän låg och skrattade åt då jag smsade om det).
Då jag nästan var halvvägs började det kännas som jag hade en napp i munnen, men det fick såklart inte stoppa mig. Jag hade tur att jag inte behövde prata med någon. Jag gick snabbt in på synsam och kollade solbrillor men skyndade mig ut, då en i personalen verkade vara påväg att gå och fråga om jag velat ha hjälp. Jag hade ju inte direkt kunnat svara på det med någon nickning xD

Hoppas de inte tror jag snodde något bara *asg*

Jag kunde också komma undan med en grymtning som svar när kassörskan på Ica sa summan jag skulle betala. :D

Tog mig hem till sist och tog ut bettskenan, det känns som jag tuggat tuggummi frenetiskt i timtal nu för man biter som i den hela tiden för att hålla den helt på plats.
Om någon haft tandställning så kan jag jämföra det med dagen efter man fått den satt på plats och det är svårt tugga.
Det var t.om jobbigt äta en stund efter jag tagit ut den.


Det ingår en spruta med gel och tre bettskenor, samma set jag har köpt


Kan inte se någon skillnad, men det står att man kan se det först 4h efter behandling.
Jag tror också att jag tog på tok för lite blekningsmedel, för det ska finnas nog för 10 eller 20 doser tror jag det var och med tanke på vad jag tog så räcker det för 60-70 iaf.

Ska smeta in tänderna och även skenan rätt mycket nästa gång, då ska det väl hända grejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0