Tatung

Ändrade planer igen!

Kl 18 blir det middag på Tatung i stan, sen ska vi hem till mig och fixa på med vaxning för att sedan se Eurovision på tv (ska ha på hemmabiosystemet så det känns som man nästan är där på plats!)

Jag har hunnit med en hel del här hemma trots jag var utan ström en stor del av tiden.

  • Diskat disk som legat framme i några veckor (oops)
  • Dammsugat
  • Stökat undan
  • Bokat tid på Tatung
  • Rakat mig
  • Spanat in mig själv i spegeln, damn Im sexy! :D

Jag vaknade faktiskt för det var på tok för tyst i lägenheten, så något kändes inte alls rätt.
Men då jag såg att datorn var avslagen och lyssnade och hörde att köksfläkten var stilla så fattade jag direkt, strömavbrott.
Kikade genom kikhålet i dörren och såg att det var mörkt även i trapphuset vilket bekräftade att det inte var bara min lägenhet det gällde.

Men strömmen kom tillbaka (och även varmvattnet!) så jag fick ju dammsugat till sist.
Jag tror aldrig jag lämnat disk såhär länge innan jag fått tummen ur röven och fått det bortdiskat, ska INTE bli en ny vana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0