This used to be my guitar.....

Jag vill planera så jädra mycket nu! Och jag vill också få körkortet bortfixat och lära mig den nya kameran.
Förbannat att jag inte haft energi nog att ta körkortet tidigare (ska inte älta över gamla saker har min psykolog sagt), men då jag fått det i handen så kommer mitt liv förändras drastiskt till det bättre, och jag blir klart mera oberoende och kommer kunna fara ut med mina vänner på alla möjliga knasigheter, roadtrips och fotande.
Jag lär ju ha lärt mig mera under sommaren så jag kan ta bra bilder osv.

I mitt huvud rör sig massor just nu, jag vill som ni som läst få allt klart och planerat.
I helgen blir det iaf en dag av sånt men jag hade egentligen velat spendera hela helgen med det, eller snarare varenda helg fram till deadline (eller man är HELT klar) för jag tycker det är lättare koncentrera sig då det är helg, för det är mera avslappnat då än under vardagarna, stressen lägre och därför PERFEKT för planerande och få saker och ting gjorda.

Kikar lite på bilar för att jag ska ha lite koll på vad jag borde skaffa som passar mig och mina behov mest sen.
En slags skåpbil vore kanske inte så dumt för då kan man sova där bak på madrasser på långa roadtrips. Och sen så rymmer man ju så fruktansvärt mycket.

Blir inte en Porche för min del iaf :P


Min framtida bil? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0