Toppenpresent!

Jag brukar inte vilja få presenter då jag fyller år, men den här gången så hade min bästa go-vän köpt mig något ändå :)

Jag hade en massa gissningar vad paketet kunde innehålla men inga rätt.
Det innehöll en t-shirt som är unik, egendesignad av den finaste vännen man kan få!
Att bli ihågkommen och få en sån personlig gåva gjorde mig rörd så jag fick kämpa tillbaka tårarna.
Sen att det kom från någon jag håller så kär gjorde ju såklart sin del i det hela.

Jag är ju kramtokig så, tröjan passar mig PERFEKT. T.om storleksmässigt är den helt PERFEKT!
Fullträff vännen! :D


Ursäkta att jag är orakad, men det är för varmt för att orka göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0