Uppkörning

Nä det blev ingen uppkörning innan resan, allt var fullbokat. Sen så vet jag inte heller om jag hade lyckats bra eller inte med uppkörningen för den varierar ju beroende på körlärare, körsträcka, bil och om man har en bra eller dålig dag själv för den delen.
Teorin hade jag nog rätt säkert fixat för den har jag pluggat på rätt så flitigt.
*sträcker på sig*

Jag kan alltså köra bil även fast jag behöver träna på eco-driving och växla mjukare t.ex :)

Så när vi kommit tillbaka, ja då JÄ*LAR ska jag fixa skiten och sen blir det roadtrips så mycket som möjligt.
Då har jag även planer på att skaffa en sk u-flycam som alltså är en steadicam och det gör att kamerarörelser blir mycket mera mjuka än om man är utan (massiv skillnad!)

Det finns allt ifrån superbilliga modeller för vanliga digitalkameror, snäppet dyrare för systemkameror och sen svindyra för både systemkameror och proffskameror. Det är en snäppet dyrare jag tänkt mig för kring 1000kr med frakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0