Vägning och tårta

Jag har just vägt mitt bagage och mitt resesällskap lär bli riktigt lyckligt!

Mitt huvudbagage väger 11,6kg så jag har alltså plats för över 10kg grejer till i det!
Handbagaget har jag inte ens börjat fylla så det är ju helt tomt :) (man får ha 8kg i det)
Är slut i kroppen och huvudknoppen av allt rännande på stan, planering inför resan m.m.

Och genom att det är kväll så börjar stressen sätta sig in i mig vilket resulterar i ångest, viss panik och för mycket tänkande (försöker verkligen undvika det till fullo!!!)
Morgondagen fick förändringar, en av de två jag skulle vara med hade inte planerat rätt (dubbelt planerat) så den kan inte komma :(

Men, jag har iaf bästisen att vara med så det kan inte bli fel!
Mera mjöl till vännen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0