Vänskap <3

Vänner är den familj man väljer att älska, och mina vänner jag tycker om er alla men vissa av er älskar jag mer än de jag har blodsband med.
Släkt är man "tvingad" att älska och bry sig om. Vänner väljer man att göra det med.

Har god lust lägga upp en bild på den som är mig närmast i mitt liv, men för tillfället är det en hemlighet.
Men en dag kommer jag få visa, och då kommer jag vara glad och stolt att visa upp den oavsett frisyr,avslappnade mjukiskläder, finnar och skit mellan tänderna och allt vad det kan vara.
Den är trots allt bara människa och inte perfekt, men ändå min närmsta vän.


Kommentarer
Postat av: madde

tycker du ska lägga upp en bild, din närmsta vän blir nog glad när han eller hon ser det :)men det är ju om den personen vill att du lägger ut bild dvs.

2012-05-07 @ 00:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0