Vaxning

Jag känner hur stressen kryper på mig igen, konstigt nog så blossar den upp på kvällen/nätterna.

Jag har iaf varit förbi apoteket och handlat idag

  • Våtservetter
  • Näsdukar med mjukgörande medel i sig (ej torr/röd hud)
  • Tandkräm (whitening)
  • Rakgel
Det är vad jag fyndade. Jag kollade även på nagelklippare och pincetter men tyckte inte det fanns något i min smak.
Och det blev en runda att kolla på vax för vaxning också.
Jag ska in till stan igen imorgon och köpa Veet Oriental Vax som ska vara bättre än det andra jag har från Veet sen tidigare. (en rosa burk om någon undrar)

Bara för en kort stund sen var jag och vaxade mig själv i badrummet och märkte att jag börjar ha lite vax kvar så... det är därför jag ska testa Oriental och se om det är mindre klisteraktigt.
Det kommer behövas att jag besöker badrummet fler gånger och vaxar mig, för jag fick bara bort från ena armen och halva nacken.


Kan detta vara en hit? Läs den spännande fortsättningen, en annan dag! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0