Walk like an egyptian

Sitter och kikar lite på olika saker på nätet nu, jag har fått mitt filter från Tradera och 2 andra vadderade brev som troligtvis är saker jag köpt på eBay. Jag har inte hunnit kika än vad det är i dem, men nog är jag nyfiken alltid! :D

Håller på att tvätta en stor drös underkläder nu och om ett tag ska det in i torktumlaren. Jag behöver verkligen skaffa mig fler underkläder, så det ska jag lägga till listan över vad jag bör köpa imorgon.
Det går ganska bra ha på sig mina (numera för stora) byxor då jag använder bälte, men..... jag vill förnya min garderob så ska ta hjälp av närmsta vännen för att hitta vettiga grejer som passar mig bra :)


Ungefär såhär ser mitt bälte ut, fast det är inte lika blankt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0