You dont know what you got til its gone

Kommer ha fullt upp hela kvällen precis som jag haft hela dagen.
Vad resten av helgen kommer innehålla vet jag inte riktigt än, men någon fotorunda har jag tänkt ta mig iväg på. Måste ju inviga min alldeles nya Canon 600D! WOHOOOOOO!!!!
Filtret jag beställde hade lite damm på sig så ska nog försöka få bort det med en putsduk för glasögon, jag är klok nog att inte blåsa med munnen för då kommer det hamna små partiklar av saliv på den.

Nu gäller det bara lista ut hur man fäster filtret på linsen, men borde väl inte vara så himla svårt kan man tycka? Trycka och vrida eller liknande? :)

Jag har försökt använda Photoshop 5.1 Extended lite grann till bilderna på rollspelen, och det går framåt men jag blir inte en expert på en vecka dock :P


Photoshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0