Har fått

Jag har fått prata ut med de berörda och det känns BRA MYCKET BÄTTRE NU!
 

Tänkte jag skulle för en gångs skull skriva något positivt här så det inte bara ser ut som allt är totalt skit jämt, för det är det inte. Kommer kunna ta mig framåt och få saker till det mer normala nu då jag äntligen fått sagt det jag behövde få säga till dem.
Trist att jag behövde ta till det jag tog till med för att kunna få allt sagt. Men nu har jag slut av sånt och kommer inte köpa mer. Ska istället äta choklad ibland för det ska man tydligen bli glad av i mindre portioner.

Jag gillar inte att jag bröt ett löfte igen... jag har ingen ursäkt för det men mitt mående har garanterat en stor del i det. De som känner mig vet hur allvarligt jag tar mina löften då jag är mitt vanliga jag.

Kommer ta tid innan jag lyckats visa att jag går att lita på igen, men jag ska göra allt i min makt för det ska återgå till det normala.
"Nicke" ska bort, Micke ska tillbaka. Men det kommer inte gå på en dag och jag behöver de av er som bryr sig om mig på allvar som stöd, jag kan erkänna att trots jag får proffs-hjälp, försöker själv och kämpar så behövs det mera för att jag ska ta mig ur det. Kombinationen av allt borde kunna få mig upp ur det här jobbiga.

Så snälla om jag har betydelse för er i era liv, visa mig gärna stöd, ring, smsa, skicka brev eller vad tusan som helst, men ni behöver inte dyka upp här irl om det blir för mycket för er.

//Mikael
 
PS.Cicci som jag mailat med, jag fixade körkortet till sist!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Stort grattis Micke! :-D

Svar: Tack så mycket Cicci! :)
Mikael

2012-10-14 @ 13:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0